وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق ماهی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی از کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق ماهی توسط مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست خوی خبر داد.

جعفرمحمدپور با بیان این خبر گفت : با کار اطلاعاتی و شبانه روزی مامورین یگان منطقه حفاظت شده مراکان و هماهنگی با مامورین یگان حفاظت مستقر در اداره خوی و در یک طرح ضربتی یک محموله قاچاق ماهی که از سد ارس صید گردیده بود و بطرف ارومیه در حال حرکت بود در ورودی شهرستان خوی و بدون هیچ نوع درگیری محموله متوقف گردید و پرونده جهت رسیدگی به دادسرای خوی ارجاع گردید.

محمدپور در پایان ضمن تشکر از مامورین یگان منطقه حفاظت شده مراکان و اداره حفاظت محیط زیست خوی بر ضرورت حفاظت از محیط زیست تاکید کرد واذعان داشت: امروزه محیط زیست باید به عنوان یک سرمایه ملی تلقی ‏شده و فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه و کشور نهادینه شود.

وی افزود : محیط بانان و کارشناسان حافظ محیط زیست خوی و منطقه حفاظت شده مراکان به صورت شبانه روزی با گشت و کنترل مستمر از این انفال الهی محافظت نموده و قاطعانه با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد خواهند نمود.

ایشان محیط بانان را مظهر صلابت و خدمتگذاران به نسل امروز و نسل آینده دانست و صمیمانه از مردم عزیز و فهیم شهرستان خوی به ویژه دوستداران محیط زیست خواست تا جامعه محیط بانی را در انجام رسالت خویش که همانا حفظ سرمایه های ملی و بهبود هرچه بیشتر محیط زیست شهرستان خوی می باشد ، یاری دهند.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:ندای آذربایجان,خبر,خوی,قاچاق,شیلات,حفاظت محیط زیست, و ساعت