وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
نشست سران کشورهای جهان ترک پایان یافت

نشست کشورهای ترک زبان

اخبارکشورهای ترک زبان:

در این نشست که از چهارشنبه 23 مردادماه در "قبله" آذربایجان آغاز شده بود، مقامات عالی رتبه کشورهای آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و قرقیزستان ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه اوراسیا، قراردادهای مهمی در جهت همگرایی میان اعضا به امضا رساندند.

بر اساس این قراردادها که بیشتر بر پایه تحکیم روابط اقتصادی استوار بود، تعمیق همکاری‌های گمرکی، استفاده از مکانیسمی که عملیات ساده صادرات و واردات، کاربرد سیستم پیشرفته تبادل اطلاعات و تجهیز فناوری‌های مدرن در بخش گمرک این کشورها را تأمین ‌کند و نیزراه‌اندازی سیستم مشترک تجاری و تطبیق تدابیر وابسته به آن با کشورهای ثالث مورد تاکید همه اعضا قرار گرفت.

تاکید بر مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی بین کشورهای جهان ترک به دلیل گردش مالی بالای 6 کشور تورک.

از دیگر بندهای موافقت نامه مشترک بین اعضا، بند 13 بیانیه نهایی می باشد که بر لزوم آزادی سریع قره باغ از دست اشغالگران ارمنی تاکید دارد. در جای جای سخنان سران کشورهای مذکور، از قره باغ به عنوان درد جانسوز جهان تورک یاد شد.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

یحیی
ساعت20:15---24 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری موفق باشی.
‎ ‎پاسخ:ممنونم ازلطفتون


دخمل طلا
ساعت21:21---21 آذر 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا م خوبی گلم؟؟؟خیلی وب زیبایی داری ممنون میشم به منم سر بزنی خیلی دوس دارم بیای به سایت من منتظرتم گلم موفق باشی دوست دارم بوووووووووووووس

بازاریابان ایرانی
ساعت20:28---24 آبان 1392
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام دوست عزيز
از شما دعوت می نمایم تا به جمع باشگاه ما بپیوندید
با تقدیم احترام،تیم پشتیبانی باشگاه بزرگ بازاریابان ایرانی
http://www.mci5.com/index.php?refid=4384


بردگی کلمات
ساعت18:16---2 آبان 1392
سلام
زمان آیینه ایست که روزی ما را به ما نشان خواهد داد.
انسان های خوب

همچو انعکاس ماه در زلال برکه اند

لمس شدنی نیستند ولی زیبایی بخش ظلمت شبند.
عاشق طرز فکر آدمها نشید . . .
آدمها زیبا فکر میکنند . . . زیبا حرف میزنند . . .
اما . . .
زیبا زندگی نمیکنند . . . . . . . .
آرزوی سلامتی و آرامش برای لحظه های در گذر عمرتان دارم.دوستتان دارم نه به آن شرح که خدا داردتان قطره ای عشق بود،شد دوست ، می کنم تقدیمتان.
سلامت پیروز و موفق باشید.
منتظر دیدارتون هستیم.


رضا توحیدی
ساعت13:17---16 مهر 1392
با سلام؛ لطفا به وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه مراجعه نمایید.در ضمن برای تبادل لینک ، لوگو یا بنر هم در خدمتتان هستیم. از صفحات دیگر ما همچون:فروشگاه مذهبی،سفارش طراحی هدر لوگو و بنر و... نیز دیدن فرمایید.
باتشکر
یا علی...


سحر
ساعت19:31---7 شهريور 1392
کاش باران بگیرد ،

شیشه بخار کند ،

و من همه ی دلتنگی هایم را رویش ..ها.. کنم و با گوشه ی آستینم یکباره همه را پاک کنم

و خلاص ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: