وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
جایزه ادبی تبریز به احترام شعر و داستان یک هفته تمدید شد

 استقبال چشمگیر شاعران و نویسندگان شهرهای بزرگ و کوچک کشور از دومین جایزه ادبی تبریز .

                                        http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/21/13911021000201_PhotoA.jpg

دبیر دومین جایزه ادبی تبریز : پس از برگزاری نخستین دوره جایزه ادبی تبریز و دریافت و داوری آثار ادبی هنرمندان سراسر کشور، دومین جشنواره با رویکرد رفع اشکالات و کاستی‌های دوره اول این جایزه ادبی اعلام فراخوان داد.

مهرنگ گفت: این دوره از جایزه ادبی تبریز تاکنون پذیرای بیش از 210 قطعه شعر و 285 قطعه داستان با مضامین مختلف بوده است و تعدادی از این آثار در هر دو قالب شعر و داستان طبق اعلام فراخوان به زبان ترکی به رشته تحریر در آمده‌اند.

وی افزود: با توجه به تجربه جشنواره‌های مختلف و همچنین نخستین دوره همین جایزه، پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی تعیین شده برای ارسال آثار، دبیرخانه جایزه ادبی شاهد دریافت تعداد بسیار زیادی از آثار ادبی هموطنان باشد.

مهرنگ همچنین مشارکت گسترده هموطنان از شهرهای دور و نزدیک را مایه دلگرمی ستاد برگزاری دانست و گفت: دریافت آثاری از هنرمندان کشور از سواحل دریای خزر تا مرزنشینان خوزستانی و هموطنان سیستانی و مردم خونگرم لرستانی و مشهدی و بوشهری و تهرانی که هم در بخش آزاد آثار خود را ارسال کرده‌اند و هم در خصوص شهر تبریز داستان‌ها و اشعارشان را به رشته تحریر در آورده‌اند، نشان داد که پیش‌بینی برگزار کنندگان در خصوص جلب مشارکت این جایزه بی‌دلیل نبوده است.

دبیر دومین جایزه ادبی تبریز با اشاره به داوری آثار ارسالی گفت: در تلاشیم برای داوری این جایزه از اساتید بنام و هنرمند شهر تبریز بهره بگیریم و در این زمینه هم معرف شهر تبریز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شاعران و نویسندگان سراسر کشور می توانند تا 7 بهمن ماه سال‌جاری آثار خود را با توجه به شرایط مندرج در فراخوان جایزه، آثار خود را به نحو مقتضی به دبیرخانه ارسال کنند.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در شنبه 23 دی 1391برچسب:ندای آذربایجان,آذربایجان شرقی,تبریز,جایزه ادبی تبریز,آذربایجان,azərbaycan, و ساعت