وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
مصدومان حادثه آتش‌سوزی پیرانشهر به ارومیه اعزام شدند

خبرگزاری فارس:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: 28 نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی پیرانشهر به ارومیه اعزام شدند.

حمیدرضا عمرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صبح امروز بر اثر نشت نفت از یکی از بخاری‌های دبستان دخترانه انقلاب روستای شین‌آباد پیرانشهر آتش‌سوزی اتفاق افتاد که به محض اطلاع نیروهای اورژانس سریع حالت آماده‌باش اعلام کرده و در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: تعداد مصدومان 30 نفر اعلام شد که دو نفر از آنها به‌ صورت سرپایی در بیمارستان پیرانشهر درمان و 28 نفر باقی مانده به ارومیه اعزام شدند و این در حالی بود که تمام بیمارستان‌های شهرستان‌های پیرانشهر، نقده، اشنویه و بیمارستان امام خمینی ارومیه با آمادگی کامل منتظر ورود مصدومان حادثه بودند.

عمرانی با بیان اینکه 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس با امکانات کاملا مجهز از ارومیه به پیرانشهر اعزام شده و 28 آمبولانس مصدومان را به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مصدومان در بخش سوختگی و جراحی زنان بیمارستان امام ارومیه بستری شده و تمام اقدامات اولیه درمانی با تجهیزات کامل بیمارستانی انجام شده است اما حال عمومی هشت نفر از حادثه‌دیدگان چندان مساعد نیست.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاران خود در اورژانس استان، خاطرنشان کرد: از اقدامات به‌موقع اورژانس 115، مرکز EOC استان و تمام عوامل درمانی بیمارستان‌های پیرانشهر و ارومیه که در تسهیل اقدامات درمانی تلاش می‌کنند کمال قدردانی و تشکر را دارم.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:ندای آذربایجان,پیرانشهر,آذربایجان غربی,خانا,روستای شین آباد,آذربایجان,آتش سوزی مدرسه,امدادرسانی, و ساعت