وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
نیاز مناطق زلزله‌زده به وسایل گرمایشی

آغاز مرحله جدید بارش‌ها در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از سه‌شنبه مرحله جدیدی از بارش‌ها در استان آغاز می‌شود.

شاهرخ حسنعلی‌زاده،در تبریز اظهار کرد: از سه‌شنبه دمای هوا در استان کاهش می‌یابد و جوی غالباً ابری حاکم خواهد شد.

وی افزود: بارش‌های تدریجی نیز از همین روز برای شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود.

حسنعلی‌زاده بارش برف از روز چهارشنبه در استان را حتمی دانست و گفت: بارش برف از روز چهارشنبه برای اکثر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، به نظر می‌رسد با آغاز دوباره کاهش دما و در نتیجه بارش برف زلزله‌زدگان منطقه ارسباران مجدداً روزها و شب‌های سردی را تجربه خواهند کرد.

                          

فرماندار ورزقان نیز قبلاً اعلام کرده بود هنوز هم به وسایل گرمایشی از جمله لباس گرم، پتو، بخاری برقی و والور در مناطق زلزله‌زده به خصوص در روستاها نیاز است.

محرم فروغی با اشاره به سردی هوا و حضور تعدادی از هموطنان در چادر و یا کانکس گفته بود نیاز به وسایل و تجهیزات گرم کننده در مناطق و روستاها وجود دارد.

فروغی با اشاره به مشارکت هلال احمر برای امداد رسانی به 22 روستای دور افتاده در منطقه ورزقان گفت: هلال احمر در حال توزیع اقلام مورد نیاز است.

وی همچنین از تقبل مجتمع مس سونگون برای تامین موادغذایی 28 روستای دور‌افتاده در منطقه ورزقان خبر داد و گفت: این مجتمع نیز با تهیه سبد موادغذایی به میزان 500 هزار ریال، نیاز غذایی 650 خانوار ساکن در 28 روستای مورد نظر را تامین می‌کند.

این مقام مسئول وزارت کشور در منطقه ورزقان اظهار کرد: در حال حاضر بارش در شهرهای حوزه ماموریتش به صورت باران و در روستاها از جمله گردانه «کال» به صورت برف بوده که امدادرسانی به این روستاها را با دشواری همرا ساخته است.

وی از هموطنان خواست تا همچنان در تامین اقلام مورد نیاز مشارکت داشته باشند.

www.farsnews.com/newstext.php

 

 

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

خلیج گرگان
ساعت10:18---13 آذر 1391
شرمنده اینو میپرسم ولی دیدم با اینکه پرچم ایران بر وبلاگتان وجود داره و نام الله بر آن هست , چرا در قسمت آدرس وبلاگ پرچم دیگریست و سمت دیگر نشان برخی کشورهای دیگر؟
پاسخ:به جایه معرفی دریک پست،که چه تعدادازکشورهاترک هستند،صلاح دیدیم که به طوردائمی پرچم این کشورهارا درگوشه وبلاگ نصب کنیم،امااینکه چرادرکنارآدرس پرچم ترکیه است،قراربراین بودکه وبلاگ به زبان ترکی نوشته شود.


خلیج گرگان
ساعت9:44---13 آذر 1391
سلام ممنون که به وبلاگم اومدید خیلی خوشحالم که به وبلاگ یکی دیگه از آذری های بزرگوار اومدم .. درود بر شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: