وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
تجمع عظیم دلدادگان ابالفضل العباس علیه السلام

همه ساله در روز تاسوعا و به یاد قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع) در پایتخت تشیع و عشق حسینی اردبیل مراسمی برگزار می‌شود، هزاران دلباخته مکتب بین‌المللی حسینی گرد هم می‌آیند و ندای « یا حسین» و « یا ابوالفضل » سر می‌دهند.

 

                              مراسم تاسوعای حسینی در اردبیل

در این مراسم که 2.5 ساعت به طول می‌انجامد بعد از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید مراسم با مداحی پنج تن از مداحان اجرا شده و عاشقان حسینی و ابوالفضلی در دیار اردبیل همنوا با مظلومیت شهدای دشت نینوا به ویژه سقای حرم اهل بیت عصمت و طهارت بر سر و سینه زده و ندای « لبیک یا حسین » ، « لبیک یا ابوالفضل » ، « هیهات من الذله » و شعارهای عاشورایی سر می‌دهند.

بر اساس اعلام مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل این مراسم از طریق هشت شبکه داخلی و برون مرزی پخش می‌شود تا همه عاشقان حسینی در جریان عزاداری بی‌بدیل مردمان این دیار قرار گیرند.

عبدالله مددی بیان داشت: امروز از طریق شبکه‌های یک، دو، سه، خبر، الکوثر، جام جم یک، سحر دو، شبکه شما، شبکه تهران و شبکه استانی سبلان به صورت زنده پخش شده و حتی هموطنامان در آن سوی مرزها به ویژه کشور آذربایجان قادر خواهند بود از این برنامه معنوی لذت برده و حظ ببرند.

www.farsnews.com/newstext.php

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

حامیان دکتر اصغر عابدزاده اندریان
ساعت13:26---7 آذر 1391
سما را به دیدار و تبادل لینک دعوت می کنم . با تشکر

دختر چادری
ساعت15:23---6 آذر 1391
امی کوچولو به تازگی صاحب یک برادر شده بود و مدام به پدر و مادرش اصرار می­کرد که او را با برادر کوچکش تنها بگذارند.

پدر و مادر می­ترسیدند تامی هم مثل بیش­تر بچه ­های چهار پنج ساله به برادرش حسودی کند و به او آسیبی برساند. برای همین به او اجازه نمی­دادند با نوزاد تنها بماند.

اما در رفتار تامی هیچ نشانی از حسادت دیده نمی­شد، با نوزاد مهربان بود و اصرارش برای تنها ماندن با او روز به روز بیشتر می­شد.

بالاخره پدر و مادرش به او اجازه دادند.

تامی با خوشحالی به اتاق نوزاد رفت و در را پشت سرش بست. تامی کوچولو به طرف برادر کوچک­ترش رفت، صورتش را روی صورت او گذاشت و به آرامی گفت: داداش کوچولو، به من بگو خدا چه شکلیه؟ من کم کم داره یادم می­ره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در شنبه 4 آذر 1391برچسب:ندای آذربایجان,تاسوای حسینی دراردبیل,آذربایجان,اردبیل,ماه محرم,شیعه,عزاداری درآذربایجان,, و ساعت