وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
قرعه به تراکتورسازی لبخند زد، به شهرداری اخم کرد

* تقیون: ماشین‌سازی انصراف داد

مسئول رابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی از انصراف ماشین‌سازی خبر داد و گفت: حضور تیم‌های دسته یک در این رقابت‌ها اختیاری بوده و با توجه به وضعیت ماشین‌سازی، این تیم پیش از قرعه‌کشی انصراف خود را از این رقابت‌ها اعلام کرد.

در حال حاضر ماشین‌سازی زیرنظر هیئت فوتبال استان اداره می‌شود.

گسترش فولاد صدرنشین لیگ دسته اول که سابقه راهیابی به دیدار پایانی این مسابقات را دارد نیز ترجیح داد در این مسابقات شرکت نکند. 

* قرعه خوب برای تراکتورسازی و سخت برای شهرداری

 

                                           خبرگزاری فارس: قرعه به تراکتورسازی لبخند زد، به شهرداری اخم کرد

 تراکتورسازی در رقابت‌های جام حذفی، با قرعه خوبی مواجه شد، این تیم در دور اول باید با آلومینیوم هرمزگان بازی کند و در دور دوم با برنده داماش گیلان و داماش ایرانیان بازی خواهد کرد و در دور سوم به احتمال فراوان به مصاف فجر سپاسی شیراز خواهد رفت.

شهرداری تبریز نیز در دور اول به مصاف نفت تهران خواهد رفت و اگر از این مرحله به سلامت عبور کند، دور دوم با برنده ملوان و پرسپولیس بازی خواهد کرد. شهرداری اگر دور دوم را نیز با موفقیت سپری کند در دور سوم به احتمال فراوان با یکی از دو تیم مس کرمان و یا ذوب آهن اصفهان رو در رو خواهد شد.

دو تیم تبریزی اگر مرحله اول(یک شانزدهم نهایی)، مرحله دوم(یک هشتم نهایی) و مرحله سوم(یک چهارم نهایی) را با پیروزی از میدان خارج شوند در مرحله نیمه نهایی به همدیگر خورده و یکی از دو تیم می‌تواند به فینال مسابقات راه یابد.

www.farsnews.com/newstext.php                                                                                                           

 

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:ندای آذربایجان,تراکتورسازی تبریز,آذربایجان,شهرداری تبریز,ماشین سازی تبریز,تیم های آذربایجان, و ساعت