وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
زلزله رکوردمیشکند...

                      

                                           خبرگزاری فارس: نبض زلزله همچنان در ورزقان می‌تپد/ ورزقان امروز 44 بار لرزید

دبیر ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی گفت: 3 هزار و 77 زلزله از 21 مردادماه در مناطق استان به ثبت رسیده است.

خلیل ساعی با بیان اینکه 3 هزار و 77 زلزله از بیست و یکم مردادماه اهر و ورزقان را لرزانده است، اظهار کرد: این تعداد زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌های آن تا روز 14 آبان‌ماه به ثبت رسیده است.

وی افزود: 2 هزار و 438 مورد از زلزله‌های اشاره شده کوچک‌تر از 2.5 ریشتر بوده و شدت 375 مورد نیز بین 2.5 تا 3 ریشتر به ثبت رسیده است.

این مسئول با اشاره به وقوع 221 زلزله به بزرگی 3 تا 4 ریشتر در مدت یاد شده گفت: 39 مورد نیز زلزله 4 تا 5 ریشتری در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی به ثبت رسیده است.

ساعی رقم بزرگ‌ترین زلزله‌های ثبت شده از 21 مرداد تا به امروز را چهار مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 2 مورد 5 تا 6 ریشتر قدرت داشته و 2 مورد نیز بالاتر از 6 ریشتر به ثبت رسیده‌اند.

زلزله بیست و یک مردادماه و پس لرزه‌های آن در آذربایجان‌شرقی در نزدیک به 10 شهرستان اهر، تبریز، جلفا، خداآفرین، شبستر، کلیبر، مرند، ورزقان و هریس خسارت بر جای گذاشت که بیشترین خسارت به شهرستان‌های ورزقان، هریس و اهر وارد شده

www.farsnews.com/newstext.php

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در جمعه 19 آبان 1391برچسب:ندای آذربایجان,زلزله آذربایجان شرقی,آذربایجان,اهر,هریس,ورزقان,مناطق زلزله زده,مدیریت بحران, و ساعت