وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
رسانه ملی مردم را از دیدن بازی‌های زیبای تراکتور محروم نکند

بعد از گذشت 13 هفته از فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال امتیازات تیم‌ها در صدر جدول رده‌بندی بسیار به هم نزدیک است اما در این میان به نظر می‌رسد تیم‌های تراکتور، استقلال و سپاهان در این فصل نیز مدعی اصلی قهرمانی باشند البته نباید از حضور تیم‌هایی خوبی چون نفت تهران، ملوان و حتی سایپا غافل بود.

اما به نظر می‌رسد سه تیم اول با توجه به داشتن شخصیت قهرمانی شانس بیشتری را نسبت به بقیه تیم‌های حاضر در لیگ داشته باشند.

در این میان تیم تراکتورسازی علاوه بر به دست آوردن پیروزی‌های خوب برابر تیم‌هایی چون استقلال و سپاهان توانسته است با انجام بازی‌های خوب و تاکتیکی لحظات لذت‌بخشی را برای فوتبال دوستان رقم بزند و تمام بینندگان بازی‌های این تیم حتی کسانی که طرافداران دیگر تیم‌ها هستند توانسته‌اند از دیدن بازی سراسر هجومی تراکتور لذت ببرند.

مسئله‌ای که هواداران پرشمار این تیم سال‌ها به دنبال آن بوده‌اند فوتبالی روان و زیباست که متعاقب آن نتیجه را هم در برداشته باشد.

با توجه به درخشش تیم‌های شهرستانی همچون تراکتور و سپاهان همچنان رسانه ملی با بی‌اعتنایی به این تیم‌های مدعی باز به پخش مستقیم بازی‌های پرسپولیس و استقلال اکتفا می‌کند و از پخش مستقیم بازی این دو تیم خودداری می‌کند.

شایسته است رسانه ملی که متعلق به تمام هموطنان اعم از تهرانی، آذربایجانی، اصفهانی و دیگر نقاط کشور است نسبت به علایق فوتبال دوستان بی‌شمار آذربایجانی واکنش نشان داده و موقعیتی را فراهم آورد تا طرفداران میلیونی تراکتور و حتی سپاهان بتوانند از پخش بازی‌های تیم‌هایشان در تلویزیون ملی لذت ببرند، این تیم‌ها تاکنون بازی‌های زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش در آورده‌اند.

به سبب فراوانی و پراکندگی آذربایجانی‌ها در تمام کشور و علاقه وافرشان به تیم فوتبال تراکتورسازی شایسته است رسانه ملی نسبت به پوشش زنده مسابقات تراکتور از شبکه سه سیما اقدام کند.

 

                                               



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

دختر بداخلاق
ساعت13:32---12 آبان 1391
همه چی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:تراکتورسازی تبریز,ارتش سرخ,تراختور,ندای آذربایجان,تراختورآذربایجان,آذربایجان, و ساعت