وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
مدیر بازاریابی تراکتورسازی تبریز: خط مونتاژ تراکتور در تونس راه اندازی می شود

مدیر بازار یابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: براساس تفاهمنامه ای که بین ایران و تونس به امضاء رسید مقرر شد خط مونتاژ تراکتورهای آذربایجان شرقی در تونس راه اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی این گروه صنعتی، ' عزت الله خازن ' افزود: در این زمینه هر دو طرف به توافقات اولیه دست یافته و در مسایل جزیی همچون محل احداث کارخانه، ظرفیت و بازارهای صادراتی تصمیم گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تا آخر ژانویه (یازدهم بهمن ماه امسال)، هیاتی از طرف تراکتورسازی برای ارزیابی مسایل به تونس اعزام می شود، گفت: این هیات در سفر خود مطالعات میدانی را انجام داده و پیش بینی می شود تا آخر فوریه (نهم اسفند ماه 93) شاهد امضای قرارداد نهایی باشیم.

خازن با بیان اینکه تاکنون سهم دو طرف از این واحد تولیدی مشخص نشده است، افزود: در این طرح طرف تونسی سرمایه گذاری می کند و گروه صنعتی تراکتوسازی تبریز فناوری خود را به عنوان سهم آورده ارایه خواهد کرد.

وی با تاکید بر قابلیت های تونس در این عرصه گفت: عمده دلیل انتخاب این کشور ایجاد پایگاهی برای تراکتورسازی تبریز جهت حضور در غرب و شمال آفریقاست.

وی ارتباطات سیاسی مناسب با تونس و داشتن بندری که به آب های آزاد دنیا راه دارد را از دلایلی عنوان کرد که حضور در بازار تونس را برای ایران و تراکتورسازی تبریز توجیه پذیر می کند.

به گزارش ایرنا، گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی 9 شرکت اقماری (هفت شرکت در تبریز و دو شرکت در سنندج و ارومیه) و دو خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان دارد.

دراین مجموعه صنعتی علاوه بر تراکتور 71 نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو تولید می شود.

تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودرو 206 و 300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت های این مجموعه دارد


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در سه شنبه 16 دی 1393برچسب:ندای آذربایجان,تراکتورسازی تبریز,صادرات تراکتور,آذربایجان شرقی,گروه صنعتی تراکتورسازی, و ساعت