وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
پژوهش زیر بنای تمامی فعالیت های آموزش و پرورش است

به گزارش ندای آذربایجان ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: پژوهش زیر بنای تمامی فعالیت های آموزش و پرورش است.

صمد صمدیان در اولین جلسه کاری خود بعد از انتصاب در این سمت، پژوهش را زیر بنای تمامی فعالیت های آموزش و پرورش خواند و گفت: امروزه در دنیا، پژوهش و تحقیق حرف اول و آخر را در نظام های تعلیم و تربیت می زند و حرکت ما باید به این سمت و سو باشد. 

صمدیان با اشاره به سوابق، دیدگاه ها و انتظارات مدیر کل آموزش و پرورش استان در حوزه معاونت پژوهشی اداره کل گفت: خوشبختانه حمایت های مناسبی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان در زمینه پژو هشی انجام می شود که باید ضمن استفاده مناسب از این فرصت، پژوهش و تحقیق را سرلوحه امورات در کل حرکت های آموزش و پرورش قرار دهیم. 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی در ادامه با یاد آوری نزدیکی هفته پژوهش گفت: باید تا می توان قدرت و تاثیر گذاری پژوهش را در این هفته به نمایش بگذاریم و با توان هرچه تمام تر دست آوردهای حوزه پژوهشی را به همگان نشان دهیم و توجه جامعه را به مقوله تحقیق و پژوهش معطوف داریم. 

وی با اشاره به نقش پژوهشکده های دانش آموزی گفت: خوشبختانه هم اکنون د تمامی نواحی و مناطق اموزش و پرورش دارای پژوهشسرا هستیم که این امر می تواند فرصت طلایی برای تمامی دانش آموزان به شمار رود.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:ندای آذربایجان,آموزش وپرورش,آذربایجان شرقی,تبریز,پژوهش, و ساعت