وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
فرصت محدود برای بازسازی به جهت فرا رسیدن فصل سرما

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:در حال حاضر آسیب دیدگان شدیداً به نفت، گاز و برق احتیاج دارند.

                           خبرگزاری فارس: نفت، گاز و برق احتیاج ضروری مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی
محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به اینکه آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی در حال حاضر شدیداً به نفت، گاز و برق احتیاج دارند، اظهار داشت: هلال احمر در بین آسیب دیدگان والور و چراغ گرمازا توزیع کرده است ولی وزارت نفت باید در بین آسیب‌ دیدگان نفت توزیع کند.
وی با بیان اینکه هلال احمر تاکنون نیز در بین زلزله زدگان وسیله خوراک پزی توزیع کرده است، افزود: ولی آسیب دیدگان مجبورند برای تهیه کپسول گاز به شهرها مراجعه و مسیرهای طولانی را با زحمت بپیمایند و می‌طلبد تا شرکت گاز در بین مناطق زلزله زده به صورت سیار کپسول گاز توزیع کنند.

تبریز - خبرگزاری مهر: رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام کارشناسان جهاد کشاورزی و بررسی میدانی از روستاهای زلزله زده هم اکنون یک هزار و 345 واحد از اماکن دامی مناطق زلزله زده آسیب دیده است.

تبریز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:با توجه به نزدیک شدن فصل سرما بازسازی مناطق زلزله زده به مرحله حساسی رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه به ضرورت تسریع عملیلت بازسازی مناطق زلزله زده تاکید کرد و گفت: به علت کوهستانی بودن منطقه ارسباران فصل سرما زودتر از سایر مناطق احساس می شود و مسوولان در بازسازی منطقه به فعالیت خود سرعت عمل ببخشند.

امام جمعه تبریزبا اشاره به کمک های مردمی در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر زلزله اظهار داشت: با توجه به تخریب صد درصدی بعضی از روستاها روند بازسازی نیاز به کمک های مردمی دارد.

ه گزارش خبرنگار مهر، عباس فلاحی باباجان عصر روز پنجشنبه در بازدید از روستای تخریب شده باجه باج در گفتگو با خبرنگاران گفت: متأسفانه به علت موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه نیاز جدی داریم تا مسئولان و دست اندرکاران کشور و استانی با بسیج کلیه امکانات با تدارک برنامه های ویژه و افزایش نیروی انسانی و فنی و تهیه مصالح ساختمانی مورد نیاز در روند اجرای بازسازی اماکن مسکونی و دامی تسریع گردد.

وی گفت: هم اکنون آواربرداری ها با وجود تمامی تلاشهای انجام شده هنوز تمام نشده و این نگرانی برای مردم بوجود آمده که خدای نکرده وعده ها تحقق نیابد که باید با کار بیشتر این نگرانی ها را برطرف نمائیم.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: