وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
جامعه ورزشی وزلزله آذربایجان

قاسم رضایی دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک لندن، مدالش را برای همدردی به زلزله‌زدگان آذربایجان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امید نوروزی و احسان حدادی که پیش از این توانسته بودند در رقابت های کشتی آزاد و پرتاب دیسک به مدال های طلا و نقره المپیک دست پیدا کنند در اقدامی خدا پسندانه در حمایت از زلزله زدگان مظلوم آذربایجان شرقی مدال های خود را به این عزیزان تقدیم کردند تا همدردی خود را این گونه به آنان ابراز دارند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مراسم تجلیل از حمید سوریان به درخواست مدال آور المپیكی شهرری برای ابراز همدردی و كمك به زلزله زدگان آذربایجان شرقی برگزار شد و مقرر شد هر آنچه را كه در این برنامه به او می دهند برای كمك به زلزله زدگان اختصاص یابد.

سجاد انوشیروانی نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری وهموطن اردبیلی مان از اهدا مدال نقره اش به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی خبرداد.

علي دايي كه بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه آذربايجان شرقي براي كمك به زلزله‌زدگان به اين استان سفر كرد، گفت: وظيفه خود مي‌دانم كه به عنوان يكي از ورزشكاران ايران و نماينده همه مردم به مردم زلزله‌زده كمك كنم و از همه مردم مي‌خواهم كه هرچه در توان دارند براي ياري به اين مردم به كار ببندند.

و...

 

 

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: