وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
مردم ارسباران توان پرداخت وام زلزله را ندارند


به گزارش ندای آذربایجان , نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی آقای فلاحی اظهار کرده:  با توجه به اینکه طی 2 سال بعد از زلزله ارسباران، به دلیل خشکسالی، سرمای زود رس در اوایل بهار و همچنین خسارت برف پاییزی به محصولات کشاورزی، مردم ارسباران با کاهش محصولات کشاورزی مواجه شدند قادر به پرداخت وام زلزله نمی باشند.

وی با تاکید بر اینکه امکان باز پرداخت وام های زلزله از سوی مردم ارسباران نیست، خاطرنشان کرد:  مردم  درخوست عفو وام  از سوی مسوولان را امضا کرده اند و مقرر شده این لیست را بنده به مجلس برده و نزد وزیر اقتصاد مطرح کنم تا مسوولان ارشد کشوری نسبت به عفو این وام ها اقدام کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صاحبان 18 هزار واحد روستایی منطقه ارسباران که از وام زلزله بهره گرفته اند، اکنون توان بازپرداخت وام زلزله را ندارند و امیدوارم این وام ها مورد رفعت اسلامی قرار بگیرد و مسوولان این وام ها را عفو کنند.

صنعت آذربایجان شرقی در سایه برخی از افراد که خود را به دولت یازدهم نسبت می دهند، نابود می شود

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص صنعت آذربایجان شرقی تصریح کرد:  با تلاش نمایندگان استان درصدد حمایت از صنعت آذربایجان شرقی هستیم چرا که صنعت آذربایجان شرقی به علت  سلیقه ای عمل کردن برخی افرادی که خود را به دولت یازدهم نسبت می دهند، در حال نابودی است.

وی با بیان اینکه صنعت آذربایجان اخیرا از رتبه پنجم به رتبه 15 نزول کرده بود، گفت: اگر از صنعت آذربایجان شرقی حمایت نشود، جایگاه آن روز به روز بدتر خواهد شد، چرا که صنعت آذربایجان به جای اینکه روز به روز ارتقا یابد، به سمت نابودی سوق داده می شود.

 


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: