وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
قلعه نویی بازنده اخلاق در تبریز

به گزارش ندای آذربایجان به نقل از ایرنا , دیدار حساس تیم های تراکتورسازی و استقلال حاشیه های مختلفی داشت که مهمترین آن بی اعتنایی سرمربی تیم استقلال تهران به سکوی تماشاگران خونگرم تبریزی بود.

در ابتدای این بازی و مراسم آغازین در حالی که رسول خطیبی به سمت نیمکت تیم میهمان رفته و با امیر قلعه نویی روبوسی می کرد، دست این مربی را گرفت تا باهم به سمت تماشاگران بروند که سرمربی آبی ها این درخواست خطیبی را رد کرد و به رغم اصرار وی، قلعه نویی حاضر نشد به سمت هواداران تراکتور رفته و نسبت به آنها ادای احترام کند.

این اقدام سرمربی استقلال موجب نارضایتی حاضران در ورزشگاه شد و هواداران تراکتور با دیدن این صحنه به شدت رسول خطیبی را تشویق کردند.

این در حالی است که قلعه نویی با استقبال بی نظیر 10 هزار نفری مردم تبریز در سال 1391 سرمربی تراکتورسازی شده بود تا با درخشش در این تیم سرمربی استقلال شود.

رفتارهای قلعه نویی در حین بازی همچنان ادامه داشت، در حالی که هنوز دقیقه هشت بازی بود، روی یک حرکت بازیکنان تراکتورسازی، وی اعتراضات همیشگی خود را شروع و به سمت کمک داور بازی رفت.

این رفتارهای اعتراض آمیز قلعه نویی در طول 90 دقیقه و خروج از محوطه قانونی مربیان ادامه داشت اما داوران با بی توجهی از کنار این موارد گذشتند.

آخرین نمونه از رفتارهای خنده دار قلعه نویی زمانی بود که وی حاضر نشد به محل کنفرانس خبری آمده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

سایر حاشیه های این بازی به شرح ذیل است:

* حضور بیش از 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام، تراکتورسازی را رکورد دار حضور تماشاگر در لیگ برتر کرد که صحنه های بسیار زیبایی را در طول بازی به وجود آوردند. در حالی که برخی از رسانه های مجازی مرکز تلاش زیادی داشتند این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

 

* هواداران تراکتورسازی پس از دریافت گل اول با شعارهای ' عیبی یوخ ' ( اشکالی ندارد) بازیکنان خود را تشویق و به آنها انگیزه مضاعف دادند.

* جاسم کرار بازیکن استقلال پیش از آغاز بازی هنگامی که وارد زمین شد به سمت تماشاگران رفت اما آنها توجهی به وی نکردند.

* بازیکنان استقلال دربیشتر دقایق بازی زمانی که به زمین می خوردند قصد بلند شدن نداشتند و این حرکت آنها به مذاق تماشاگران خوش نمی آمد.

* حدود 30 نفر از هواداران تیم استقلال در ورزشگاه حضور داشتند که در طبقه دوم و ضلع شمالی مستقر شده بودند.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

محمد امین
ساعت19:46---18 آبان 1393


فرید
ساعت18:57---18 آبان 1393
سوزوین قوربان یامان سوزدو من ده داش اولوم توشوم اونون باشینا

سجاد
ساعت12:11---17 آبان 1393
داش اولوم توشوم اونون باشینا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: