به گزارش ندای آذربایجان - امیر قلعه نویی با تمام ستارگان و ملی پوشان خود در استقلال تهران در واپسین لحظات باقی مانده از وقت های تلف شده از شکست مقابل شاگردان رسول خطیبی سرمربی جوان تراکتورسازی آذربایجان گریخت.

 دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی آذربایجان و استقلال تهران عصر روز جمعه در حضور بیش از 65 هزارنفر تماشاگر پرشور و شعور تبریزی و درورزشگاه 70 هزارنفری تبریز از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران برگزار شد و دوتیم با حساب2 - 2 مساوی شدند تا امتیازات این دیدار به نسبت برابر بین میزبان و میهمان تقسیم شود.

نیمه نخست این دیدار که قضاوت آن راعلیرضا فغانی با کمک های علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی برعهده داشتند، گلی در برنداشت و تنها خالد شفیعی از قاضی میدان کارت زرد گرفت.

با آغاز نیمه دوم در دقیقه 62 بر خلاف جریان بازی استقلال توسط آرش برهانی به گل برتری دست یافت و با دریافت این گل تراکتورسازان میزبان بر شدت حملات خود افزودند و 12 دقیقه بعد و در دقیقه 74 شاهین ثاقبی نتیجه را برابر کرد.

تراکتورسازی که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود، در یکی از حملات تدارک دیده شده خود روی دروازه استقلال پایتخت توسط لوسیانو ادینهو در دقیقه 87 به گل برتری دست یافت تا این بازیکن همچنان با 10 گل زده بهترین گلزن لیگ برتر در انحصار خود داشته باشد.

 

بازی همچنان با برتری تیم تراکتورسازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 4+90 روی تعلل مدافعان تیم میزبان و تیزهوشی امیرحسین صادقی استقلال به گل تساوی دست یافت تا با دست خالی از تبریز نرود.

در این دیدار جاسم کرار بازیکن استقلال نیز به دلیل اعتراض بی مورد به قاضی میدان با کارت زرد فغانی جریمه شد.

تیم تراکتورسازی آذربایجان با این تساوی با 28 امتیاز از 14 بازی همچنان به تنهایی بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر تکیه زده است و استقلال با 24 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت تهران به رده پنجم جدول سقوط کرد.

تیم تراکتورسازی در هفته پانزدهم و پایانی این پیکارها روز پنج شنبه بیست و نهم آبان ماه جاری در تهران میهمان نفت 24 امتیازی خواهد بود و استقلال نیز روز یک شنبه دوم آذرماه سال جاری در دربی تهران به مصاف پرسپولیس دیگر تیم تهرانی می رود.