وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
خطیبی: گل سپاهان در موقعیت آفساید به ثمر رسید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه داوران بازی های بزرگ و مهم لیگ برتر باید دقت عمل بیشتری داشته باشند، گفت: گل سپاهان در موقعیت کاملا آفساید به ثمر رسید.

رسول خطیبی جمعه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سپاهان، اظهار کرد: علاوه بر اینکه تعدادی از کارشناسان داوری بر اشتباه داوران این بازی در صحنه گل تیم سپاهان اذعان دارند، تعدادی از بازیکنان تیم میهمان نیز به این موضوع اشاره کرده و آن را تائید کردند.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی از ناحیه ضعف داوری ها در لیگ برتر لطمه خورده اما به جهت حمایت از داوران جوان لیگ تاکنون اعتراضی نداشتیم، اما این زحمتکشان باید در چنین بازی های بزرگ و سنگین که نتیجه آن برای طرفین بسیار اهمیت دارد، دقت بیشتری داشته باشند.

خطیبی با اشاره به نوع بازی تراکتورسازی و بستن راه های نفوذ حریف به دروازه خودی، گفت: اگر گل مردود آنها به ثمر نمی رسید، ما می توانستیم بر اساس نقشه های برنامه ریزی شده خود برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول این بازی به دلیل تغییر سیستم حریف تلاش داشتیم آنها را ارزیابی کنیم و با اداره بازی در نیمه دوم به گل برسیم.

خطیبی افزود: در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری نسبت به حریف ارایه و به گل رسیدیم و اگر در 20 دقیقه پایانی مهاجمان دقت بیشتری داشته و از خود گذشتگی می کردند، مثل بازی های چند هفته قبل با گل های بیشتری سپاهان را شکست می دادیم.

وی با قدردانی از تلاش بازیکنان تراکتورسازی، گفت: تلاش آنها برای موفقیت تیم خود قابل ستایش است و تا آخرین دقیقه بازی برای برنده شدن همت داشتند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تقویت دفاع تیم خود را یکی از برنامه های مهم کادرفنی در این بازی عنوان و یادآوری کرد: در این بازی عمق دفاع خود را محکم کردیم و به همین دلیل حریف هیچ موقعیت گلزنی در جریان بازی به دست نیاورد.

خطیبی از تغییر شیوه تراکتورسازی در این بازی ابراز رضایت کرد، اما گفت: شاید در بازی های آینده به شیوه قبلی خود بازگردیم.

دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه تراکتورسازان جمع امتیازات خود را به عدد 21 رساندند تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهند.

سپاهان اصفهان نیز با 17 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی در هفته یازدهم جمعه هفته آینده در کرج میهمان سایپای این شهر و سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس خواهد بود.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: