وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
34 مرکز مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی فعال هستند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: 34 مرکز مشاوره در استان در امر ازدواج فعال هستند.

لیلا جاویدان در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته ازدواج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنها مرجع برای مشاوره در امور ازدواج مراکز مشاوره ای هستند و سایت های همسریابی هیچ صلاحیتی در این خصوص ندارند.

وی افزود: هم اکنون بیس از 300 سایت همسریابی در کشور بدون مجوز فعالیت می کنند که هیچ مسوولیتی در موضوع ازدواج به آنها محول نشده است.

جاویدان گفت: در بحث ازدواج، معاونت امور جوانان استان در شش ماهه اول بیش از 50 همایش مختلف در زمینه و موضوعات ازدواج برگزار کرده و در شش ماهه دوم نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سیاست ها و برنامه های تشویقی نیز برای ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج در بین جوانان در دستور کار معاونت قرار گرفته و مراکز مشاوره رایگان با همکاری شهرداری آماده ارایه خدمات به جوانان است.

جاویدان همچنین از پرداخت کارت خرید 50 میلیون ریالی به زوج های جوان خبر داد و گفت: این کارت به منظور خرید جهیزیه و با کارمزد چهار درصد در آینده ای نزدیک به جوانان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از بالارفتن آمار طلاق نیز با همکاری اموزش و پرورش کلاس های آموزشی برای دختران تدارک دیده شده و در این کلاس بیشتر به موضوع معیارها و ملاک های انتخاب همسر پرداخته می شود.

جاودیدان همچنین در خصوص جشن طلاق که متاسفانه در برخی از شهرهای کشور رایج شده گفت: خوشبختانه در آذربایجان شرقی چنین گزارشی نشده اما معاونت جوانان به منظور پیشگیری از چنین مسایلی، اقدامات لازم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امور جوانان اداره کل در 17 محور فعالیت دارد و بودجه خاصی برای این بخش در اداره ورزش و جوانان منظور نشده و این بخش بیشتر امر نظارتی بر فعالیت سایر دستگاه ها در امر جوانان را عهده دار است.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: