وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
دهقان فداکار میهمان فرزندان دانش آموز کارکنان گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز

 به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید " ریزعلی خواجوی " معروف به دهقان فداکار میمهان فرزندان دانش آموز کارکنان و کارگران گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز، دهقان فداکار در آیین تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان این گروه صنعتی چند ساعتی با دانش آموزان به بیان خاطرات آن شب خاطره انگیز پرداخت و حاضران با شخصیت اصلی یکی از کتاب های درسی خود از نزدیک آشنا شدند.

مدیرعامل این گروه صنعتی نیز در این آیین از دانش آموزان ممتاز کارکنان تحت مدیریتش خواست برای موفقیت روز افزون خود در تکریم والدین کوشا باشند.

ابوالفتح ابراهیمی تکریم والدین را از سفارشات خداوند متعال عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر والدین شما چرخ های صنعت تراکتور سازی را می چرخانند و شما به عنوان فرزندان این افتخار آفرینان باید با تلاش علمی خود ادامه دهندگان راه پدران و مادران خود در این مجموعه باشید.

در این مراسم که با حضور پرشور کارکنان و مدیران این گروه صنعتی برگزار شد، برنامه های متنوعی همچون موسیقی، نمایش طنز و مسابقه اجرا شد.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:ندای آذربایجان,آذربایجان شرقی,تبریز,تراکتورسازی,گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز,ریز علی خواجوی, و ساعت