وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
قطعی شدن استخراج نفت از مغان

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وتحقیقات انجام شده برای بهره برداری از منابع نفت منطقه مغان گفت: استخراج نفت مغان توسط شرکت پتروپارس قطعی شده است.

 حجت الاسلام برومند ،با اشاره به وجود ۳۷ منبع نفتی در منطقه شمال استان اردبیل گفت: شرکت های روسی و فرانسوی ذخیره نفتی در مغان را تأیید کرده اند و قرار است با تأیید وزارت نفت از اوایل سال آینده شرکت پتروپارس استخراج نفت را در منطقه مغان آغاز کند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح های مهم در حال اجرا در پارس آباد گفت: با تلاش و پیگیری های مختلف، بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و شبکه فاضلاب این شهرستان به عنوان پروژه های با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در اولویت کاری دولت یازدهم در سال آینده قرار دارد که با تزریق به موقع اعتبارات این طرح ها در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 وی درباره فرودگاه پارس آباد گفت: مراحل نهایی بهسازی، بازسازی، تعریض و تطویل باند این فرودگاه درحال انجام بوده و تاکنون بیش از ۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی از موافقتهای اولیه مسئولان اقتصادی کشوربرای اتصال و امتداد منطقه آزاد تجاری ارس تا مرز بیله سوار خبر داد و گفت: منطقه ای در اولتان پارس آباد برای این امر پیشنهاد شده است تا زمینه حضور سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شود.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: