وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
سرمربی مس سونگون: برای مقابله با بی احترامی در اماکن ورزشی چاره اندیشی شود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: مسوولان باید در خصوص مقابله با فحاشی ها و بی احترامی ها در امکان ورزشی، چاره اندیشی کنند.

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با ایرنا، افزود: متاسفانه در مصاف با شهرداری ساوه در ساوه، شاهد بی احترامی و فحاشی عده ای علیه تیم مس بودیم و باید فکر اساسی در این خصوص از سوی مسوولان امر صورت گیرد.

وی افزود: البته مراجع قانونی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد و ما بدون توجه به این گونه مسایل و با تمرکز بر روی نکات فنی، به فوتسال و هدفی که داریم ادامه می دهیم.

تقی پور گفت: برد مقابل ساوه در خارج از خانه بسیار ارزشمند است و این موفقیت ها حاصل تلاش مجموعه تیم است که امیدوارم تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

وی افزود: هدف ما در این فصل قرارگرفتن در بین پنج تیم برتر رقابت هاست و خوشبختانه با نتایجی که گرفته ایم این هدف دور از دسترس نیست.

امام جمعه و شهردار ورزقان نیز در پیامی موفقیت های این تیم در رقابت های لیگ برتر را تبریک گفته و تلاش برای تداوم این موفقیت ها را خواستار شدند.

مس سونگون با 10 امتیاز از چهار بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:ندای آذربایجان,فوتسال,مس سونگون,تیم باشگاهی,آذربایجان شرقی,تبریز,فحاشی, و ساعت