وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
عروس و داماد راهی بیمارستان شدند

بر اثر حادثه رانندگی در محور مشگین‌شهر ـ موییل در 5 کیلومتری این مسیر کوهستانی عروس و داماد به جای رفتن به خانه بخت راهی بیمارستان شدند.

در حادثه رانندگی که عصر امروز در این محور کوهستانی با جاذبه‌های گردشگری مختلف رخ داد، یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه پراید برخورد کرد که بر اثر این برخورد سرنشینان پراید که حامل زوج جوانی بودند به شدت با سواری پژو برخورد کرده و از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدند.

راننده پژو که با دیدن این صحنه سراسیمه شده بود از ترس و واهمه به سرعت محل حادثه را ترک و تعقیب و گریز پلیس نیز برای به دام انداختن این راننده متخلف ادامه پیدا کرد تا بعد از تعقیب و گریز طولانی راننده پژو تسلیم قانون شده و راهی بازداشتگاه شد.

مأموران و امدادگران هلال احمر نیز در محل حادثه حضور پیدا کرده و عروس و داماد مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند که براساس آخرین گزارش‌ها وضعیت آنها مناسب بوده و خطری متوجه آنها نیست.

جاده مشگین‌شهر ـ موییل که از محورهای گردشگری است اما فاقد هرگونه استانداردهای لازم بوده و در یک هفته اخیر سه مورد تصادف در این محور رخ داده است.

مقصر این حادثه راننده پژو به دلیل سرعت بیش از حد بوده است.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

مجله خبری تماشا
ساعت9:22---31 شهريور 1393
سلامم وب واقعاا خوبی داری ب مجله ما هم سر بزن مرسییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:ندای آذربایجان,اردبیل,حوادث,تصادف,نیروی انتظامی,پلیس راهور, و ساعت