وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
درخشش بازیکنان جوان تراکتور محصول صبر و حمایت هواداران است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: درخشش و عملکرد مناسب بازیکنان جوان این تیم محصول صبر و حوصله و حمایت هواداران از مجموعه تیم است.

رسول خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هرچند در ابتدای فصل و زمان استخدام بازیکنان شاید عده ای ایراد به ما می گرفتند که نفرات مطرحی را جذب تیم کنیم، اما با گذشت زمان و ایجاد هماهنگی در تیم بسیاری از منتقدان به این باور رسیده اند که بازیکنان تراکتورسازی عملکرد بهتری نسبت به نفرات نامدار فصول قبلی داشته اند.

وی گفت: اگر در چند بازی لیگ برتر برخی از بازیکنان شرایط خوب کنونی را نداشتند، به دلیل ناهماهنگی بین نفرات و اعتماد به نفس پایین آنها بود که هر دو چالش در زمان حاضر از بین رفته است.

خطیبی درخشش محسن دلیر و سامان نریمان جهان را نمونه ای از آثار صبر و تحمل هواداران و پشتیبانی آنها از این نفرات جوان دانست و افزود: باادامه روند کنونی تیم وحمایت های بی وقفه هواداران نفرات جوان و بومی تراکتور به مراتب در آینده عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بازیکنان اضافه شده از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین ها هستند، گفت: من به بازیکنی که اعتقاد و ایمان قوی نداشته باشم، به تیمم نمی آورم.

خطیبی محسن دلیر را از جمله این بازیکنان نام برد که به واسطه سابقه همکاری در تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد، اقدام به استفاده از وی در ترکیب اصلی تیم کرده که نتیجه بخش بوده است.

وی یادآوری کرد: این بازیکن پارسال بنا به دلایلی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود و امسال تلاش کردیم او را با تقویت روحی و روانی به شرایط مسابقات برسانیم.

وی افزود: دلیر بازیکنی است که در 90 دقیقه در نوک حمله و خط دفاعی در خدمت تیم است و بسیار تاثیرگذار بازی می کند.

دلیر در پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با چهار گل زده در رقابت با سایر گلزنان قرار دارد و در بازی با راه آهن تهران یکی از بهترین گل های خود و لیگ را وارد دزوازه شاگردان حمید استیلی کرد.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: