وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
کارشناس فوتبال: عملکرد خطیبی در تراکتورسازی عالی است

کارشناس و مربی فوتبال کشور گفت: عملکرد رسول خطیبی در تراکتورسازی تاکنون عالی بوده و اگر همین روند نتیجه گیری ادامه یابد، شاید قهرمانی لیگ برتر دور از دسترس نباشد.

کاظم محمودی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با گذشت هشت هفته از لیگ برتر تراکتورسازی توانسته نظم تیمی خود را به حریفان دیکته کند و هماهنگی خوبی در تمامی خطوط ایجاد شده که بر اساس همین ویژگی تاکنون در امتیازگیری موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه امسال تراکتورسازی تیمی دونده، با انگیزه و جوان است که در برابر تمامی حریفان با هدف پیروزی به میدان می رود، اظهار کرد: این تیم که از سه سال پیش شخصیت قهرمانی پیدا کرده است، امسال می تواند با تداوم امتیازگیری به این مهم نائل شود.

محمودی ادامه داد: در حال حاضر رقبای تراکتورسازی با نگرش مدعی قهرمانی به مصاف این تیم می روند که همین امر باعث چند برابر شدن انگیزه در میان بازیکنان تراکتور می شود.

وی، تنوع تاکتیکی را از ضرورت های مهم تراکتورسازی در بازی های آینده دانست و گفت: کادر فنی این تیم باید در این زمینه کار کند تا تراکتورسازی تا حدودی از تکیه بر تاکتیک های فردی جدا شود چراکه نگاه صرف به حرکت های انفرادی نفراتی همچون ادینهو و نریمان جهان می تواند در بازی های آینده مشکل ساز شود.

محمودی اضافه کرد: اگر روند تکیه بر نفرات خاص در تراکتورسازی ادامه یابد شاید در بازی هایی که حریفان به دفاع چند لایه روی بیاورند و شناختی که از ستاره های این تیم پیدا می کنند، مشکل ساز شود.

مربی سابق تراکتورسازی، درباره درخشش محسن دلیر در این تیم و عدم استفاده کادر فنی پارسال از این بازیکن، گفت: این مهاجم بومی تراکتورسازی امسال برخلاف فصل گذشته از نظر روحی و روانی متحول شده و یکی از بازیکنان بسیار تاثیرگذار تیم است.

محمودی اضافه کرد: فصل گذشته دلیر چند نوبت دچار مصدومیت شد و به دلیل بازی نکردن از نظر روحی نیز افت شدیدی داشت که امسال خطیبی با اعتقادی که به این مهاجم دارد توانسته مشکلات روحی و روانی وی را برطرف کند.

وی ، از دلیر به عنوان یکی از بازیکنان بااخلاق و پرتلاش فوتبال تبریز یاد کرد که اگر از نظر روحی در اوج باشد توانائی های فنی اش نیز به مرتب افزایش پیدا می کند.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: