وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
بیست و دومین همایش شیمی آلی ایران در تبریز برگزار می شود

دانشگاه تبریزبیست و دومین همایش شیمی آلی ایران 28 تا 30 مرداد ماه سالجاری در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

دبیر این همایش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 150 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد یک هزار و 100 مقاله پذیرفته شده که 16 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

رضا نجار محورهای همایش را سنتز مواد آلی، سنتز و کاربردهای پلیمرهای آلی، ترکیبات آلی سیلیسیم دار، سنتز مواد آلی دارویی، شیمی فضایی ترکیبات آلی، استفاده از منابع انرژی مختلف در واکنشهای آلی ، نقش کاتالیزورها در شیمی آلی،کاربردهای مواد آلی و شیمی آلی در صنایع مختلف و استفاده از شیمی آلی در کاهش آلودگی محیط زیست برشمرد.

وی گفت: این همایش از جمله همایش های انجمن شیمی است که هر ساله با همکاری انجمن شیمی ایران در یکی از دانشگاه های کشور برگزار می شود.

نجار ادامه داد: برگزاری این همایش بستری مناسبی را برای آشنایی، بحث و تبادل نظر پژوهشگران بخش های مختلف علمی و صنعتی کشور با یکدیگر و زمینه ساز هم اندیشی، هم فکری، همکاری آنها در جهت تعمیق، گسترش و حرکت به سوی کاربردی سازی پژوهش های شیمی آلی کشور است.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در شنبه 28 تير 1393برچسب:ندای آذربایجان,همایش شیمی,اخبارعلمی,انجمن شیمی,تبریز,آذربایجان شرقی, و ساعت