وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
نظمی: بودجه سالجاری تراکتورسازی 203 میلیارد ریال است

 

نظمیمدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد: بودجه سالجاری این باشگاه 203 میلیارد ریال می باشد که به تصویب هیات مدیره نیزرسیده است.

جمشید نظمی درگفت وگو با خبرنگارایرنا، با اشاره به جلسه اخیرهیات مدیره باشگاه با سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، اظهارکرد: دراین نشست صمیمی مسایل و مشکلات مختلف باشگاه بررسی و تصمیمات بسیار معقول و مناسبی گرفته شد.

وی با قدردانی از حسن توجه و نگرش عمیق سردار سلامی به وضعیت باشگاه تراکتورسازی، افزود: ایشان قول همه گونه همکاری برای رفع مشکلات مالی باشگاه را داده و اعلام کردند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی کامل از این تیم تبریزی خواهد کرد.

نظمی، با بیان اینکه برای فصل آینده تقاضای بودجه 23 میلیارد و 300 میلیون ریالی به هیات مدیره داده بودیم، از تصویب 203 میلیار ریالی این بودجه خبر داد و گفت: این بودجه برای تمامی فعالیت های باشگاه اعم از تیم فوتبال برزگسالان، تیم های پایه و سایر رشته ها و همچنین حوزه های عمرانی اختصاص یافته است.

وی، یکی از محورهای مهم جلسه با سردار سلامی را تعیین تکلیف زمان بندی بودجه ریزی باشگاه عنوان کرد و افزود: دراین نشست مقرر شد بنیاد تعاون سپاه به عنوان حامی مالی باشگاه بودجه تعریف شده را در زمان بندی های مختلف و به موقع به باشگاه تزریق کند.

نظمی اضافه کرد: بدین ترتیب دغدغه همیشگی باشگاه تراکتورسازی در زمینه مسایل مالی به کلی رفع شده و از این پس با آسودگی خیال و فراغ بال بیشتری نسبت به اجرای برنامه های باشگاه اقدام می کنیم. به گفته وی ، از این به بعد تمامی برنامه های مالی باشگاه بر اساس زمان بندی های مشخص و پرداخت های سر موعد با شفاف سازی بیشتری به مورد اجرا گذاشته می شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: با سر و سامان گرفتن نظام مالی و اداری باشگاه برای بستن تیمی قوی و مدعی در لیگ برتر باشگاه های کشور مصمم تر خواهیم بو



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: