وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
ذوالمجیدیان رییس جدید کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی شد

علی اکبر ذوالمجدیانعلی اکبر ذوالمجیدیان ˈ با آرای هیات امنای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی به عنوان رییس این کانون برگزیده شد.

بازیکن دهه 70 تیم تراکتورسازی ، اظهار کرد: در نخستین نشست هیات امنای کانون که عصر روز گذشته برگزار شد، به این سمت انتخاب و از این پس در خدمت هواداران تراکتور خواهم بود.

ذوالمجیدیان با بیان اینکه هیات امنایی شدن کانون هواداران یکی از اقدامات شایسته و مهم مدیریت باشگاه است، گفت: یکی از مزیت های بسیار مهم این شیوه جلوگیری از خودمحوری و تک محوری در کانون است که می تواند گام مهم و موثری در ارتقای جایگاه این نهاد باشد.

وی اضافه کرد: کانون هواداران در دوره جدید برنامه های مدون و تعریف شده ای برای ارج نهادن به جایگاه و نقش هواداران این تیم خواهد داشت. ذوالمجیدیان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در الگودهی مناسب به هواداران فوتبال، از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در این زمینه یاد کرد وی گفت: ایرنا باید همچون گذشته در کنار تیم تراکتورسازی و کانون هواداران این تیم بوده و با راهنمائی های خود این مجموعه را مساعدت نماید.

رییس جدید کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی از انتصاب ˈ داوود قاسم زاده ˈ بازیکن پیشین این تیم به عنوان رییس هیات امنای کانون از سوی مدیرعامل باشگاه خبر داد.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: