وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
پلیس قلابی در تبریز دستگیر شد

 

مامورقلابیرییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: جاعلی که با پوشیدن لباس مامور انتظامی با تهدید، از مردم اخاذی و کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ صابر عباس زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برابر گزارشات واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویتˈ ر -حˈ با پوشیدن لباس ناجا با درجه سرگردی با شگردهای حرفه ای اقدام به تهدید و ارعاب و اخاذی از مردم می نماید موضوع بلافاصله در دستور کار کار آگاهان این یگان قرار گرفت.

وی گفت: با استعلام از مراجع ذی صلاح ناجا مشخص شد این فرد در استخدام ناجا نبوده است.

وی افزود: متهم پیش از این نیز با پوشیدن لباس ناجا در دو مدرسه اقدام به سخنرانی برای اولیاء دانش آموزان و مسوولان مدارس نموده بود.

وی گفت: در حین رسیدگی به این پرونده شخصی به هویت ˈق – لˈ در یگان حاضر و اعلام کرد فردی با لباس ناجا به همسرم ایجاد مزاحمت نموده که موضوع برای تکمیل تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عباس زاده اظهار کرد: با اخذ دستور قضایی منزل متهم چندین بار مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد نامبرده در منزل یک زن بیگانه مشغول استراحت است که با کسب دستور مقام قضایی ماموران وارد منزل شده و از متهم که قصد فرار داشت یک دست لباس کامل ناجا و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و مشخص شد وی دارای 7 فقره سابقه کیفری کلاهبرداری و جعل عنوان است.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در دو شنبه 23 تير 1393برچسب:ندای آذربایجان,تبریز,جعل عنوان,مامورقلابی,آذربایجان شرقی,پلیس آگاهی,اخاذی,کلاهبرداری,ناجا, و ساعت