وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
عضو شورای شهر تبریز خواستار انتقال امتیاز تیم شهرداری به ماشین سازی شد.

شورای شهرتبریز

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خواستار انتقال امتیاز تیم دسته اولی شهرداری به ماشین سازی این شهر شد.

سعید حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اعلام مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز مبنی بر فروش امتیاز دسته یکی تیم فوتبال شهرداری، بهترین واگذاری در این زمینه را انتقال آن به نام تیم قدیمی و پرهوادار ماشین سازی تبریز عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل ماشین سازی برای خرید امتیاز دسته اولی برای این تیم، هم اکنون شرایط کافی برای نقل و انتقال امتیازات دو تیم شهرداری و ماشین سازی مهیاست و می توان این واگذاری را در اسرع وقت انجام داد.

حاجی زاده اضافه کرد: اگر امتیاز شهرداری به ماشین سازی برای حضور در لیگ دسته یک باشگاه های کشور واگذاری شود، ضمن اینکه این امتیاز از تبریز خارج نخواهد شد، می توان با استفاده از ظرفیت هواداری و جایگاه بالای ماشین سازی در فوتبال کشور و استان از این پتانسیل به نحو شایسته ای استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر مسوولان تیم ماشین سازی به قولی که به هواداران برای خرید امتیاز دسته یکی داده اند، عمل کنند می توان با تقویت این تیم ریشه دار و قدیمی به تدریج زمینه حضور آن در لیگ برتر را مهیا کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز توجه به ورزش همگانی را اولویت اصلی مجموعه شهرداری در ورزش عنوان و اظهار کرد: شهرداری تبریز هم اکنون در رشته های والیبال، فوتسال و هندبال در لیگ برتر حضور دارد و نیازی به حضور تیم فوتبال در لیگ های یک و برتر ندارد چراکه هزینه های هنگفتی را به مجموعه شهرداری وارد می کند.

حاجی زاده از بقای تیم فوتبال ماشین سازی در لیگ دسته دو ابراز خرسندی کرد و گفت: در زمان حاضر تمام شرایط برای واگذاری امتیاز شهرداری به این تیم فراهم است.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: