وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
ایجادبازارروزدرعجب شیرحجم سفرهای درون شهری راکاهش می دهد

بازارعجب شیر

معاون فرماندار عجب شیر با تاکید بر ضرورت ایجاد بازار روز به جای بازار هفتگی در این شهرستان گفت: ایجاد این بازار، حجم سفرهای درون شهری را کاهش می دهد.

محمدعلی نوزاد در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: اجرای به موقع مصوبات شورای ترافیک این شهرستان برای پیشرفت و توسعه منطقه ضروری است.

وی اظهار کرد: ساماندهی ترافیک شهری نیازمند برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده بوده و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی برای پیشبرد اهداف ترافیکی باید در اولویت قرار گیرد.

معاون فرماندار عجب شیر خواستار سرعت دهی در احداث میدان امام سجاد(ع) در مسیر ترانزیتی این شهرستان شد و ادامه داد: اجرای این میدان از سال 89 تصویب شده که هنوز به علت برخی مشکلات فنی به بهره برداری نرسیده است.

نوزاد خواستار انجام کار کارشناسی از سوی پلیس راه این شهرستان برای مکان یابی و نصب علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در این میدان شد و گفت: اداره راه و شهرسازی برای نصب تابلوها و شهرداری نیز برای تکمیل کامل این میدان باید اقدام کند.

وی با تاکید بر ساماندهی پارکبان در سطح این شهر، خواستار برخورد با سد معبر و فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ شهروندی برای رفع معظلات شهری شد.

نوزاد افزود: مسوولان باید زمینه لازم و مکان مناسب برای امرار معاش صحیح فروشندگان دوره گرد را فراهم کنند.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: