وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
جلالی در آستانه پیاده شدن از تراکتور/ بازگشت اولیویرا به تراکتور!

 

در کمتر از دو هفته سرمربی تیم‌های فوتبال تبریز در لیگ برتر یعنی گسترش فولاد و تراکتورسازی جایگاه خود را از دست دادند و بعید نیست اولیویرا پرتغالی برکنار شده مجدداً سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش فارس،در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال  به نظر می‌رسید هر دو مدیر باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد از جایگاه تیمشان رضایت نسبی داشته باشند، اما در فاصله کوتاهی سرمربیان هر دو تیم جایگاه خود را در تیم‌های خود از دست دادند.

 

رسول خطیبی که تا هفته یازدهم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته و گسترش فولاد را تا مکان ششم جدول بالا آورده بود، بعد از شکست تیمش در برابر صبای قم در تبریز استعفا داد که چند ساعت بعد مورد موافقت هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد قرار گرفت.

خطیبی علت استعفای خود را باز گذاشتن دست باشگاه در انتخاب مربی دیگر عنوان کرده و مسئولان این تیم با مهدی تارتار برای هدایت تیمشان به توافق رسیدند.

اما وضعیت تیم تراکتورسازی کاملاً فرق داشت. تراکتورسازی در دو هفته آغازین دور برگشت در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت اما عدم نتیجه‌گیری در برابر تیم‌های اصفهانی و مس انتهای جدولی، هیئت مدیره این باشگاه را برآشفت و اولتیماتوم رسانه‌ای به جلالی داده شد.

این اخطار احساسی که توسط سخنگوی باشگاه تراکتورسازی مطرح شد، نشان داد که پایان کار جلالی در تراکتورسازی خیلی نزدیک‌تر از تصورات است.

برکناری بعد از نخستین باخت برای تیمی که در سه جبهه درگیر مسابقات است به نوعی غیرمنطقی بود ضمن اینکه مشخص بود جلالی به هیچ عنوان برای امور فنی تیم حاضر به مشورت با بازیکنانش نشود.

به این ترتیب مجید جلالی پیش از بازی فجرسپاسی عنوان کرد که بعد از این بازی استعفا داده و قبل از اینکه برکنار شود، خود از این تیم می‌رود.

حالا تراکتورسازی در روزهای بحرانی خود به دنبال یک مربی است، شاید تونی اولیویرا پرتغالی که اردیبهشت امسال از هدایت تراکتورسازی برکنار شده بود مجدداً سکان هدایت این تیم پرطرفدار را بر عهده گیرد.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: