وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
خشک شدن دریاچه ارومیه موجب مهاجرت مردم می‌شود

دریاچه ارومیهبه گزارش فارس نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بر اثر خشک شدن دریاچه ارومیه به مهاجرت از منطقه مجبور می‌شوند.

نادر قاضی‌‌پور  اظهار داشت: چنانچه دریاچه ارومیه به صورت 100 درصد خشک شود، مردم ساکن در این منطقه و استان‌های مجاور جز ترک محل زندگی خود و مهاجرت به سایر استان‌های کشور چاره‌ای دیگر ندارند.

وی با اشاره به اینکه خشک شدن این دریاچه لطمه‌ زیادی به خانواده‌های منطقه وارد می‌کند، ادامه داد: رها کردن خانه و منزل کردن در نقطه دیگری از کشور برای هر کسی لطمه‌‌های روحی نیز به دنبال دارد.

قاضی‌پور با بیان اینکه میلیون ها نفر از مردم آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ... مجبور به مهاجرت می‌شوند، بیان داشت: اگر برای مردم این خطه در استان‌های مختلف مانند تهران، قزوین، زنجان و ... ساختمان‌سازی شود بودجه میلیاردی مورد نیاز می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نجات دریاچه ارومیه را یک وظیفه ملی بر دوش همه دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس برای نجات این دریاچه نهایت تلاش را کنند.

وی احیای دریاچه ارومیه را یکی از راه‌های توسعه صنعت گردشگری، عنوان کرد و گفت: نجات این دریاچه و طبیعت زیبای آن در جذب گردشگر تاثیر زیاد دارد و در رونق اقتصاد منطقه هم موثر واقع می‌شود.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت12:40---22 شهريور 1392
خدانكنه كه 100درصد خشك بشه من اينجارو خيلي دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: