وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
سونگون 40 درصد مس کشور را تولید می‌کند

معدن مس سونگونمدیر مجتمع مس سونگون گفت: سه معدن سرچشمه کرمان، خاتون آباد شهربابک و سونگون ورزقان در کشور به استخراج و تولید مس اختصاص دارد که 40 درصد مس تولیدی کشور مربوط به ذخایر معدن مس سونگون است.

مجتمع مس سونگون به عنوان نخستین مجتمع از شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت استاندارد بین‌المللی TUV از شرکت «TUV NORD» آلمان شد.

در سال‌جاری مجتمع مس سونگون توانست پس از انجام ممیزی‌های دقیق و سخت توسط تیم ممیزی در مدت 23 نفر روز، استانداردهای جهانی خود را در قالب «ISO9001 » مدیریت کیفیت، «ISO14001» مدیریت زیست محیطی، استاندارد «OHSAS18001» مدیریت ایمنی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه ˈIMSˈ از سوی شرکت« TUV NORD» آلمان کسب کند.

کسب این استانداردها موجب افزایش چشمگیر توان مجتمع مس سونگون برای حضور در بازارهای جهانی و عرضه محصولات با ارزش صنعت مس می‌شود.

استاندارد TUV قابلیت انطباق با انواع ایزوها را دارد،این استاندارد یکی از معتبرترین استانداردهای جهان در زمینه سلامتی کالاهای صنعتی ارائه شده بر سلامتی انسان و محیط زیست است.

این سازمان بین المللی به عنوان مشاور مستقل بر سلامت کارکرد کالاها یا تولیداتی همچون دودزایی وسایل نقلیه، محصولات کشاورزی، استاندارد ساخت موتور خودروهای سنگین و سبک و تاسیسات انرژی نظارت دارد.

کالای استاندارد به منزله تولید و خدمات در چارچوب نظم و قانون است،بسیاری از زیرشاخه های دارنده TUV می‌توانند به عنوان سازمان دهندگان و هم چنین گسترش دهندگان مقوله انرژی و مفاهیم وابسته به آن عمل کنند.

مدیرعامل مجتمع مس سونگون افزود: سه معدن سرچشمه کرمان، خاتون آباد شهربابک و سونگون ورزقان در کشور به استخراج و تولید مس اختصاص دارد که 40 درصد مس تولیدی کشور مربوط به ذخایر معدن مس سونگون است.

 

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت19:17---21 خرداد 1392
slm dadsh chetoli khoobi ?

aval tashokor konam babat oon matlabayi ke too anjoman gozashti vagean mamnoon

bad inke khabar bedam emtehana ham tamoom shodan

to chikara mikoni ? peydat nist in chand rooze ke man oomdam !

montazeretam bye ta hi badi پاسخ:سلام آبجی سیستمم خراب شده بود بسلامتی انشاالله که امتحانات رو با موفقیت گذرونده باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: