وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
اهدای مدال‌ها ولوح‌های برترین مخترع ومبتکرجهان به موزه شهرداری تبریز

برترین مخترع جهانهمزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی ، برترین مبتکر و مخترع جهان در سال‌های 2012 و 2013 مدال‌های قهرمانی و نیز لوح‌ها و دیپلم‌های افتخار خود را تقدیم موزه شهر و شهرداری تبریز کرد.

روابط عمومی شهرداری تبریزاعلام کرد:

کامران رحمتی شادباد مخترع و مبتکر برتر جهان در سال‌های 2012 و 2013 و سرپرست تیم علمی شهرداری تبریز که طی دو سال گذشته از سوی انجمن اختراعات و ابتکارات جهان به عنوان برترین مخترع جهان برگزیده و معرفی شده بود،با حضور در دفتر مهندس نوین شهردار تبریز ، ضمن اهدای کلیه مدال‌ها ، لوح‌ها و دیپلم‌های افتخار دریافتی خود از رقابت‌ها و مسابقات جهانی و بین‌المللی به وی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شهردار تبریز در راه کسب این افتخارات قدردانی کرد.

تیم علمی شهرداری تبریز چندی پیش به سرپرستی دکتر کامران رحمتی شادباد با ارایه طرح بتن فتوکاتالیستی ضدیخ با استفاده از نانوسیمان در چهلمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی سوئیس موفق به کسب مدال طلا شدند.

چهلمین نمایشگاه بین‌المللی اختراعات سوئیس که زیرنظر و حمایت مستقیم فدراسیون جهانی اختراعاتIFIA  و سازمان بین المللی مالکیت‌های فکری و معنوی سازمان ملل WIPO و انجمن مخترعان  کشور کره جنوبی KIPA   در ژنو برگزار شد و در آن 789 شرکت کننده از 49 کشور جهان بیش از یک هزار  اختراع جدید خود را به نمایش گذاشتند.

کامران رحمتی شادباد سرپرست تیم علمی شهرداری تبریز و مشاور شهردارتبریز در حاشیه اعطای این مدال‌ها طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های طرح بتن فتوکاتالیستی ضدیخ با استفاده از نانوسیمان که در چهلمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی سوئیس ارائه شد، افزود: وزن یک مترمکعب این بلوک حدود 600 کیلوگرم میباشد که حدود یک سوم مترمکعب آجرفشاری وزن دارد که این امر باعث می شود در زمان زلزله خسارت کمتری متوجه سازه ها شود. از ویژگی های مهم این بلوک ها مقاوم بودن آن در برابر یخ زدگی، دارا بودن خاصیت پاک‌کنندگی آلاینده‌ها، غیر آتش‌گیر بودن، کاهش مصرف سیمان و عایق صوتی و حرارتی است.

در همین حال علیرضا نوین شهردار تبریز نیز در سخنانی با قدرد‌انی از تلاش‌های تیم علمی شهرداری تبریز در این دوره از مسابقات با اعلام این که شهرداری تبریز از طرح‌ها، ایده‌ها، اختراعات و ابتکارات جوانان شهر تبریز که در حوزه مدیریت شهری باشد حمایت می‌کند، افزود: یکى از مهم‌ترین راهکارهاى توسعه همه جانبه کشور و تحقق اهداف توسعه، توجه به نقش نیروهاى جوان، نخبگان و استعدادهاى درخشان جامعه است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر در حمایت مادی و معنوی از چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی و نیز بسترسازی برای موفقیت‌های این قشر خاطرنشان کرد: نخبگان و فرهیختگان به عنوان ذخایر آینده کشور و سفیران عزت و افتخار ملی نیازمند بالاترین امکانات و حمایت‌ها هستند که شهرداری تبریز تنها در یک سال گذشته  اقدامات قابل توجهی از جمله پشتیبانی مادی و معنوی قابل توجه از نخبگان علمی و مدال آوران صاحب نام جهانی در حوزه های علمی، ورزشی و هنری انجام داده است.

رحمتی پس از دیدار با شهردار تبریز، با حضور در موزه شهر و شهرداری تبریز مدال‌ها و لوح‌های افتخار خود را تقدیم مدیریت این موزه و مدیر گردشگری و موزه‌های شهرداری کرد.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت8:04---31 ارديبهشت 1392
سلامی چو لبخند شیرین صبح بر آفاق نورانی جانتان وبلاگت را دیدم و پسندیدمش خیلی مطالب وزینی داره یه سری به من بزن تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم مرسی

سارا
ساعت0:32---31 ارديبهشت 1392
سلام راستی من قبلا هم این وبلاگ را دیده بودم فکر کنم هر روز آپدیتش می کنی خوب وبلاگی داری موفق باشی سری به سایت من هم بزن مرسی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: