وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
سرمربی تراکتورسازی ازایران خارج شد

تونی اولیویراتونی اولیویرا:

بعید نیست روزی باز هم مربی تیم تراکتورسازی شوم.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: طرفداران تیم تراکتورسازی در قلب من هستند و من هیچ‌گاه آنها را فراموش نمی‌کنم.

خبرگزاری فارس-تونی اولیویرا:دوران حضورم در تبریز و تیم تراکتورسازی روزهای بسیار پرهیجانی بود و این تیم به هوادارانش زنده است و  بدون طرفداران تیم تراکتورسازی هیچ می‌باشد.

وی افزود: عشق بین من و طرفداران دو طرفه بوده و من همواره به آنها احترام قائل بوده و هیچ‌گاه لطف تماشاگران تیم تراکتورسازی را فراموش نخواهم کرد.

اولیویرا در خصوص علت محبوبیتش بین تماشاگران تراکتورسازی گفت: همیشه معتقد بودم که مربی باید به تیم خود تعصب داشته باشد و  من نیز در تراکتورسازی وظیفه خود را انجام داده و نسبت به این تیم تعصب داشتم و این موضوع از دید تماشاگران این تیم پنهان نمانده است.

تونی در مورد دیدار روز گذشته خود با مدیر باشگاه تراکتورسازی گفت: جلسه خوبی برگزار شد و من و آقای جعفری حرف‌هایمان را زدیم و قرار شد باشگاه تا پایان ماه طلب من را پرداخت کند و من مطمئن هستم که باشگاه تراکتورسازی به قول خود پایبند خواهد بود.

سرمربی سابق بنفیکای پرتغال گفت: هدفم در فوتبال ایران قهرمان کردن تیم تراکتورسازی بود که متاسفانه موفق به آن نشدم، اما این تیم توانست بار دیگر سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

وی در همین مورد تاکید کرد: بعد از بازی با الجزیره امارات، سعی کردم به بازیکنانم استراحت بدهم تا با تمام قوا مقابل تیم آلومینیوم قرار بگیرم و با این سیاست مقابل الجیش قرار گرفتیم که به من فرصت ندادند و بعد از این بازی برکنار شدم.

تونی در مورد آینده کاری خود گفت: من مربی حرفه‌ای می‌باشم و همیشه هم چمدانم نیمه باز می‌باشد و فعلا قصد دارم برای مدتی در زادگاهم استراحت کنم. شاید روزی مجددا برای مربیگری به ایران آمدم و حتی بعید نیست روزی باز هم مربی تیم تراکتورسازی شوم.

تونی اولیویرا در خرداد ماه سال گذشته به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی شد. وی  هدایت تیم تراکتورسازی را در 39 بازی رسمی برعهده داشت که 17 برد، 9 باخت و 13 تساوی  کارنامه این مربی پرتغالی در این تیم بود.

وی هر چند در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نتوانست توفیقی برای تراکتورسازی کسب کند اما عنوان سومی این تیم تبریزی در لیگ برتر و کسب سهمیه مجدد آسیا ماحصل تلاش وی بوده و  تراکتورسازی حتی اگر بازی با آلومینیوم هرمزگان را واگذار می‌کرد باز هم با امتیازاتی که با تونی کسب کرده بود، سومی‌اش محرز شده بود.

وی به همراه دستیاران پرتغالی‌اش  تبریز را به مقصد استانبول ترک کردند. در مراسم بدرقه وی در حدود 200 نفر از تماشاگران تیم تراکتورسازی حضور داشتند.

 

 

 

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

ساعت16:07---19 ارديبهشت 1392
سلام یاشاسین پوتوم اهالی آذربایجان// اگر بیزیده پیوند وئراسوز اوزوزه چوخ ممنون اولام/ ساغولون/emammazlomezaman.LoxBlog.Com
پاسخ:سالاملاریولداش،لینک اولدون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: