وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
سرخی آسیا ازبین نرفت

تراکتورسازی

یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دومین سال متوالی جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

تراکتورسازی با پیروزی بر حریف هرمزگانی خود آسیایی شد اما با توجه به شکست فولاد خوزستان از استقلال تهران، تراکتورسازی حتی اگر بازی را هم واگذار می‌کرد باز سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کرد.

همچنین پیروزی سپاهان بر پرسپولیس تهران در جام حذفی و قهرمانی شاگردان کرانچار سبب شد که تراکتورسازی به صورت مستقیم به باشگاه‌های آسیا راه یابد.

با توجه به اینکه دو تیم اول و دوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی به صورت مستقیم صعود می‌کنند و با در نظر گرفتن اینکه سپاهان در جام حذفی قهرمان شد، تیم سوم لیگ برتر یعنی تراکتورسازی هم به صورت مستقیم به باشگاه‌های آسیا راه یافته و تیم چهارم فولاد خوزستان یا نفت تهران باید در مرحله پلی‌آف باشگاه‌های آسیا حاضر شود.

البته هنوز تراکتورسازی شانس صعود در جدول و دوم شدن را دارد. تراکتورسازی اگر در بازی آخر خود مقابل پرسپولیس تهران به برتری دست یابد و سپاهان نیز مقابل آلومینیوم به پیروزی نرسد، تراکتورسازی به رده دوم جدول صعود و عنوان سال گذشته خود را تکرار خواهد کرد.

در لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال تهران با 67 امتیاز قهرمان شده و سپاهان اصفهان با 63 و تراکتورسازی تبریز با 62 امتیاز تیم‌های دوم و سوم جدول هستند.

تراکتورسازی سال گذشته در لیگ برتر فوتبال کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: