وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی برکنارشد

تراکتوربه دلیل کمبودبازیکن از ترکیب ثابتی دربازی ها استفاده میکردو همین امرباعث شده بودکه دست تراکتوربرای رقیبانش خوانده شود،فشردگی بازیهانیزبرخستگی این ترکیب ثابت افزوده بود،بااین اوصاف کاسه کوزه هابرسرتونی شکست واخراج شد.


 

زمانی که تیم به حاشیه میرفت:

در زمانی که تیم نیاز به آرامش کامل داشت زمزمه‌هایی از داخل تیم به گوش می‌رسید و مردم را نگران کرده بود که مبادا تیم به حاشیه رود و از این ناحیه ضربه بخورد در حالی که رسانه‌های محلی و استانی همه سعی می‌کردند بر این حاشیه‌ها پایان دهند اما انگار باشگاه از داخل داشت کم کم وارد حاشیه می‌شد و مدیریتی که سکوت کرده بود به یک باره عین دومل سر بر آورد و مدیریت ابراهیمی بازیکن محبوب تراکتور را از ترکیب تیم کنار گذاشت

متاسفانه در حساس‌ترین برهه لیگ این حاشیه ها مدیریت خوبی نشد و کاری که نباید می‌شد، شد.

بازی‌های به دور از انتظار و باخت‌های عجیب و غریب باعث شد عملا دست تراکتور از قهرمانی قطع شود و در وضعیتی که تراکتور با یک برد خانگی و یک مساوی خارج از خانه مدعی اول صعود از گروه خود به بازی‌های نهایی آسیایی بود تمام بازی‌ها را با نتایج بسیار ضعیف به حریفان واگذار کرد و ناباورانه حذف شد.

 

دو بازی تا پایان فصل باقی مانده بود و صحبت تمدید قرارداد تونی بر سر زبان‌ها افتاده بود که آیا تونی با مدیریت به توافق می‌رسد یا نه؟

اما انگار قرار بود تمام کاسه کوزه‌ها سر تونی بشکند و تونی اخراج شد.

 

 

همکاری تونی اولیویرا با تیم تراکتورسازی حتی به یک سال هم نکشید و پس از باخت تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا، تونی از سرمربیگری این تیم اخراج شد.

 

روزی که تونی اولیویرا به تبریز آمد فکر نمی‌کرد که چنین محبوبیتی یابد و امروز هم هیچکس گمان نمی‌کرد که با وجود محبوبیتش از تیم تراکتورسازی اخراج شود.

تیم تراکتورسازی تبریز با هدایت سرمربی پرتغالی خود در مجموع 39 بازی رسمی برگزار کرد که 32 بازی در لیگ برتر شش بازی در لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی در جام حذفی است.

17 برد، 13 تساوی و 9 باخت کارنامه تونی در تراکتورسازی محسوب می‌شود، البته عملکرد تونی تا قبل از بازی برگشت با تیم استقلال در تهران بسیار درخشان بود، اما بعد از این بازی تراکتورسازی در سراشیبی قرار گرفته و در 9 بازی خود تنها به یک پیروزی دست یافته است.

نتایج ضعیف تیم تراکتورسازی در چند بازی اخیر دلیل اصلی برکناری تونی ذکر شده و حسن آذرنیا جایگزین وی شد.

برکناری تونی هم برای بازیکنان این تیم و هم طرفدارانش شوک بزرگی بود اما اینکه این شوک چقدر روی کار تراکتورسازان تاثیر گذاشته و این تیم موفق به کسب عنوان سوم و سهمیه آسیا خواهد شد، باید تا 20 اردیبهشت منتظر ماند.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

تبلیغ در سایت شما
ساعت2:12---14 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: