وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
اورمو گولو،یوردوم آذربایجانین یاراشیغی

                                      خبروئرین ائللره                     دوشسون هامی دیللره
                                      اورموگولو گوز دیکیب              مدد وئره ن اللره


                                      گه ل ایناناق سئوگی یه         قارداشلیغابیرلی یه
                                      بیزدن یاردیم ایسته ییر          آذربایجان اورمیه

                                      من آشیق آی اولایدیم          بیرسولو چای اولایدیم
                                      آشیب داشیب داغلاری         گلیب سنه دولایدیم

                                     خالقین دوزلو گؤلو               گورمه یک سنی اؤلو
                                     گویوب،گئدیب،بوراخما          بیزه گورو بیر گؤلو

                                     بودردی کیمه یازام؟             اوزیوردومدا یالقیزام
                                     ائشیدیرسن می منی؟       بوگونلر چوخ سوسوزام


                                     بیلمه لیسیز سیز بونو         گلمز گؤلومون سونو
                                     بو کیچیک اللریم له             قورتاراجام،من اونو



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

گروه تهران اندروید
ساعت18:16---3 ارديبهشت 1392
سلام خوبی ؟ یه بار دیگه اومدم ببینم پست تازه زدی یا نه ؟ خیلی خوشم اومد که مطلب جدید گذاشتی ,من دوستای خودمو فراموش نمی کنم . منم یه سایت تازه زدم. دارم لیست وبلاگهای دوستمامو و کسایی که هر روز مطلب می ذارن را جمع می کنم از اومدنت خوشحال میشم . حتما به من سر بزن فعلا تا دیدار دیگر

تبلیغ در سایت شما
ساعت3:50---2 ارديبهشت 1392
سلام
مکان تبلیغاتی وبلاگ شما را با قیمت 10 تومن برای هر کلیک کاربران شما بر روی بنر میخریم
بشرطی که انصاف را رعایت کنید و تقلبی نکنید
هم چنین پاپ آپ سایت شما را نیز به قیمت 4 تومان برای هر بازدید کننده در روز میخرم
اگر بازدید کننده دارید پس درآمد خوبی خواهید داشت
لطفا در گوگل سرچ کنید p30 rank و شماره حساب ایجاد کنید تا پول واریز گردد در حساب و قابل برداشت گردد
ایمیل هم بدید راهنمایی کامل میکنم
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: