وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
تراکتورابزارصعودرادارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابزار صعود به دور دوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را دارد.

شهرام دبیری اظهار داشت: روز چهارشنبه تماشاگران تیم تراکتورسازی با حضور خود در ورزشگاه یادگار امام(ره) و تشویق تیم محبوبشان شرایط موفقیت تیم تراکتورسازی را فراهم کرده و بدون شک در این روز حماسه‌ای دیگر در فوتبال تبریز رقم خواهد خورد.

وی با ابراز اینکه تراکتورسازی در نخستین حضورش در باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی را کسب کرده، گفت: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا همچنین تجربه اول تراکتورسازی در آسیا، عملکرد دور رفت این تیم قابل قبول بوده است.

دبیری افزود: تیم تراکتورسازی ابزار موفقیت که مربی با دانش، بازیکنان خوب و تماشاگران فهیم است را داشته و می‌تواند با پیروزی بر الشباب عربستان در تبریز گام بزرگی برای صعود از گروه خود بردارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز، از تیم تراکتورسازی به عنوان نماد فوتبال آذربایجان یاد کرده و برای این تیم در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت کرد.

تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 20 روز چهارشنبه 21 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم الشباب عربستان است.

بازی رفت دو تیم در ریاض با یک گل به سود الشباب به اتمام رسیده بود الشباب با هفت امتیاز در صدر گروه قرار داشته و تراکتورسازی با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الجیش تیم دوم گروه است.

 



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت15:41---21 فروردين 1392
سلام.
وب جالبی داری و خوش حال میشم به منم سربزنی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|+| نوشته شده توسط سولدوزلو در دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:ندای آذربایجان,تبریز,آذربایجان,تراکتورسازی,تراختور,الشباب عربستان,تراختورآذربایجان, و ساعت